سپهتن- سامانه پایش تردد ناوگان

سپهتن sepahtan سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان درخواست نمایندگی سپهتن ,(سپهتن) , ردیاب اتوبوس های بین شهری , پروژه راهداری , ردیاب پلیس راه

تماس با ما

تماس با شرکت سپهتن تبریز

در صورتی که لازم است ما را در مورد موضوعی  مطلع نمایید یا درخواست و سوالی در مورد سامانه سپهتن (تبریز) دارید میتوانید از طریق تکمیل فرم زیر این ارتباط را برقرار نمایید.

تبریز - خیابان امام - سه راه طالقانی - پاساژ سهند - طبقه 2 - واحد 9

تبریز - خ دروازه تهران - روبروی آتش نشانی - پاساژ 110 ولیعصر

لطفا قبل از هرگونه مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

 جهت تماس با سپهتن تبریز:

09018376629

Email:sepahtan.tabriz@gmail.com

سایت رسمی سپهتن(www.sepahtan.net) شرکت رادشید

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
شرکت کارنو نمایندگی رسمی شرکت رادشید در استان آذربایجان شرقی (تبریز) که با ارائه خدمات جهت اجرایی پروژه ملی سامانه سپهتن به دستور سازمان راهداری و جاده ای کشور و پلیس راهور فاوا ناجا امسال فعالیت خود را آغاز نموده و مفتخر است بتواند تمامی وسیله های نقلیه اعم از ناوگان های عمومی ، حمل و نقل های بین المللی ، تولید گنندگان خودروهای سنگین و نفتکش ها را به دستگاه سپهتن رادشید در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز مجهز نماید. امیدواریم با افتتاح و راه اندازی این پروژه عظیم بتوانیم کلیه خدمات فروش و نصب سامانه سپهتن را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان گرامی شهر تبریز قرار دهیم.